Skip content

Casting z Nivea do teledysku!

Casting z Nivea do teledysku!

Marka NIVEA przygotowała konkurs promocyjny „Gotowa na wyzwania?” wspierający produkty dla młodej cery NIVEA Pure Effect. Uczestnicy konkursu mogą zmierzyć się z wyzwaniem NIVEA i wystartować w interaktywnym castingu do pierwszego teledysku MAYA – Maja Hyży.
Wszyscy chętni, którzy chcą wziąć udział w konkursie i zabłysnąć na planie klipu MAYA powinni pozostawić swoje zdjęcie na stronie www.nivea.pl/pureeffect-teledysk i uzasadnić, dlaczego są gotowi na to wyzwanie. Nagrodą główną jest rola u boku artystki, w konkursie rozdanych zostanie również 100 premierowych singli oraz zestawy kosmetyków do młodej cery NIVEA Pure Effect. Konkurs wystartował 21 listopada i trwać będzie do 15 grudnia br.
MAYA – Maja Hyży to wokalistka, znana szerszej publiczności dzięki udziałowi w trzeciej edycji programu X Factor. W programie emitowanym wiosną br. przez telewizję TVN, dotarła do półfinału. Singiel Bluza, do którego zostanie nagrany teledysk wyda wytwórnia Sony Music Polska. Utwór powstał we współpracy z Pauliną Przybysz – autorką słów, oraz Piotrem Siejką, kompozytorem i producentem muzycznym. W teledysku oprócz laureata konkursu pojawią się także produkty NIVEA Pure Effect. Premiera klipu przewidziana jest na luty 2014r.
Konkurs wspierany jest kampanią reklamową w Internecie. W ramach akcji zaplanowane zostały odsłony m.in.: na serwisach gadu-gadu.pl, szafa.pl, Onet.pl, fotka.pl, snobka.pl, tuba.pl, tvnplayer.pl i youtube.pl.

Projekt, we współpracy z działem marketingu NIVEA Polska, przygotowała agencja QL CITY Music &Entertainment PR, za prace graficzne odpowiadała agencja OPCOM, media zaplanował dom mediowy MEC.
To nie pierwsza współpraca marki NIVEA z rynkiem muzycznym. W tym roku mogliśmy zobaczyć już balsamy do ust marki NIVEA w teledysku Rafała Brzozowskiego Za mały świat. Od premiery w maju br. teledysk osiągnął poziom 3,5 mln odtworzeń na portalu YouTube.