Skip content

Leonard Cohen – nietypowa kampania promocyjna w warszawskim metrze!

Leonard Cohen – nietypowa kampania promocyjna w warszawskim metrze!

Już tylko kilka dni pozostało do premiery nowej studyjnej płyty Leonarda Cohena, „Popular Problems”. Światowej sławy bard, który w najbliższą niedzielę skończy 80-te urodziny, znany jest z mądrych i dowcipnych tekstów piosenek, które funkcjonują również jako samodzielne wiersze. Utwory takie jak ‘Dance Me To The End Of Love’ czy ‘Hallelujah’ weszły na stałe do historii muzyki, także za sprawą trafnych metafor i inteligentnych porównań. Cytaty z nich, jak i 20 najważniejszych hitów z całej kariery Cohena można od dzisiaj  – w polskich tłumaczeniach Daniela Wyszogrodzkiego – znaleźć na szybach pociągów warszawskiego metra. Kampania promocyjna zorganizowana przez polskiego wydawcę płyt artysty, firmę Sony Music Poland i AMS s.a. zaakceptowana została przez samego Cohena i trwać będzie do końca września.

Ukazujący się 23 września krążek ‘Popular Problems’ (posłuchaj już teraz przedpremierowo w serwisie DEEZER!) w Polsce w limitowanym nakładzie sprzedawany będzie wraz z przekładami tekstów (tylko sieć EMPIK i EMPIK.COM) oraz i okolicznościowymi litografiami z autografem artysty (tylko Merlin.pl). Warto przypomnieć, że poprzedni krążek Cohena „Old Ideas” z 2012 roku sprzedał się w nakładzie Podwójnej Platyny a album „Ten New Songs” był najlepiej sprzedającą się zagraniczną płytą w Polsce w 2001 roku.   

 

Wiem, że musisz mnie nienawidzić Ale czy mogłabyś nieco mniej?

ANYHOW (2012)

 

Słyszałem, że istnieje tajemny akord

Który Dawid zagrał i ucieszył Pana

Ale ty nie interesujesz się muzyką…

Leonard Cohen HALLELUJAH (1984)

 

Dotknij mnie nagą dłonią, albo dotknij rękawiczką I tańcz mnie aż po kres miłości

Leonard Cohen DANCE ME TO THE END OF LOVE (1984)

 

Z powodu kilku piosenek

W których wypowiadałem się na temat ich tajemniczości

Kobiety okazały się niezwykle uprzejme

Dla mojego podeszłego wieku

BECAUSE OF (2004)